130 Euro/ay için ideal elektrikli araba?SUV'nin iyi bir kısmı da dahil olmak üzere aile modelleri üzerinde güçlü bir izlenim bıraktıktan sonra, Hyundai, Elektrik Şehir Arabası. Koreli üretici, elektrikli otomobilini 25.000 Euro'da ilk çekenlerden biridir ve şaşırmış, Ioniq ile uyumlu değildir. Gerçekten de, önümüzdeki yıllarda Hyundai kataloğunun giriş seviyesi için somutlaşacak çok meraklı bir ekleme.
Fiyatının en iyi donanımlı versiyonunda 25.000 Euro ve 30.000 Euro'nun biraz üzerinde salınan iki versiyonda ve dört bitiş seviyesine ulaşıyor. Norman yollarında ve Le Havre'nin kentsel arterlerinde deneyebildiğimiz ikincisi.
© L'estil piyasadaki en kompakt elektrikli şehir otomobillerinden biridir.
Yabani, sadece 25.000 Euro'da bulunan birkaç elektrikli otomobilden biri değil, aynı zamanda çok çekici bir teklif sunan bir şehir arabasıdır. Lld. Gerçekten de, bu finansman formülünde, Instil ayda 129 avro olarak başlar. Kağıt üzerinde, anın en iyi tekliflerinden biridir. Ama kiralama ilginç görünüyorsa, araba buna değer mi? Bu makalede Hyundai ekmeği üzerindeki bu makalede belirlemek istedik.
STELLAR talimat?
Enstantanın hikayesi, her şeyden önce Dacia'nın baharda yaptıklarını birçok yönden hatırlayan büyük bir fırsattır. Üreticinin yerel bir pazar için ayrıldığı ve onu çok gurme Avrupa pazarına uyarlamak için elektriğe geçmeye karar verdiği tek termal şehir otomobilinin hikayesi.
İki model geri kalanında farklılık gösterdiğinden yayla paralel orada duracaktır. Çünkü Dacia şart (ve en ucuz) olsaydı, Hyundai gerçekten şehir arabasını dönüştürmeye ve hızla çok rekabetçi olması gereken bir piyasada kazanmak için maksimum tartışmalar vermeye çalıştı.
Eğer kesinlikle herkese hitap etmeyecekse, en azından biraz cesaretin değerine sahip olan oldukça çalışılmış bir tasarımla başlar. Üretici, Ioniq 5 ve Ioniq 6 ile başlatılan vesileyle (piksel olarak adlandırılan) sembolik ışık imzasına devam etti, bu da estetiğine uygun ve bir arabanın hissini biraz daha çok toplanmış, neredeyse dar. Aksi takdirde, evet, sektör SUV'nin kodlarını ve formlarını alarak hafifletir, ancak bu seçim de şu anda çok takdir edilen bir sürüş pozisyonunun yanı sıra segmenti için çok ilginç bir habitabilirlik getirir.
© Intest O'nu sorumlu – Hyundai
Kabin hakkında tam olarak konuşalım. Hyundai, eski ve modern arasında oldukça ince bir karışım elde etti. Tabii ki, malzemelerin kalitesi lüks değil. Klimaya adanmış merkezi konsol gibi bazı yönler, üretim maliyetlerini azaltmanın zorunlu ihtiyacını hisseder. Tersine, tasarruflar, Hyundai, daha premium araçlarının tasarımını alan iki oldukça başarılı 10.25 inç ekranı entegre ederek bir görüntü tarafı olarak yapmaz. Bu nedenle, çok homojen olmayan, ancak hala çok pratik bir gösterge paneli ve kaliteli bir iç mekan veren oldukça meraklı bir karışımdır.
© Hyundai OS
Arayüz açısından, klasik Hyundai tarifini ve sürücünün sistemini yazma can sıkıcı eğilimini buluyoruz. Gerçekten de, aracın sırasına yönelik hatırlatıcılar, sadece 1 km/s ise yetkili hızı aşar aşmaz veya bir işaret işaretinde birkaç saniyeye bakma talihsizliğine sahipseniz sürekli. Koreli'nin sertliğinin, Ioniq 6 testimiz sırasında gördüğümüzle ilgili olarak biraz durduğuna dikkat edin, ancak kemik hala uyarılarının ayarlanmasında esnekliğe sahip değildir.
Küçük ama çok pratik
Bir kelime, kesinlikle güçlü yönlerinden biri, yerinin yaşanabilirliği ile aynı. Hyundai, büyüklüğü göz önüne alındığında hem çok kompakt hem de pratik ve nispeten geniş bir araba sunmayı başardı.
Bu, yolcu bölmesinde birçok küçük depolama alanının yanı sıra, bütünün yaşanabilirliğini artıran ek aksesuarları (isteğe bağlı) barındırmak için oyma destekleri ile geçerlidir.
© l'Hatlacle de l'estter – Haberler
Ayrıca, kapasitesinin 238 ve 351 L arasında değişen ve şarj kablolarını depolamak için ideal bir boşluk içeren kanıtı olarak istiyoruz. Çok kötü, bir meyve, kaputun altındaki bir gövde ile iki katına çıkmadı. Katlanma ve dönüş kapasiteleri, 4 veya 5 kişilik bir versiyonu tercih edip etmediğimize bağlı olarak değişecektir, bu da bizi ekolojik bonusun dikenli sorusuna getirir. Gerçekten de, Devlet Yardımı (gelir seviyenize bağlı olarak 2000 Euro veya 4.000 Euro) yalnızca ilkbaharda bulunan 5 tabakalı versiyonda geçerli olacaktır. Ancak dikkatli olun, bu versiyonda arka koltuk artık kaymaz.
Yolda ne var?
Büyüklüğünün ve darlığının önerdiği gibi, onu kasabaya koymak çocuk oyunudur. Yine de, küçük Korece olağanüstü bir dönüş yarıçapına sahip olmakla övünemez. 10.6 m, manevraları kolayca yapmasına izin verir, ancak elbette eşsiz twingo ze'den daha azdır.
Kasabada ve azaltılmış hızda, özellikle süspansiyonların sıkılığını hissedeceğiz, endişe verici bir şey yok, ancak yol genişledikten sonra daha fazla karakter verecek aynı davranış. İkincil ağda, Instil de çok rahattır, çünkü mükemmel bir şasi ve özellikle hassas bir yönden yararlanır. Şehir otomobilinin taşıyıcılarını vurgulayacak kadar ileri gitmeyeceğiz, ancak motor nitelikleri içerdiği bir ağırlığın (1,5 tondan az) yardımcı oldu ve iyi bir lastik seçimi gelecekteki rakipleri için takip edilecek bir örnek.
Geri kalanı için, seyir kontrolü veya pisti koruma desteği gibi çok sayıda sürüş yardımından (standart) yararlanıyoruz. Tatmin edici olmaktan daha fazlası.
Özerklik: Küçük pil hile yapacak
Bunu koymak için tüketim önlemlerimizi vermeden önce, Hyundai City otomobilinin iki pil versiyonunda pazarlanacağına dikkat edilmelidir. Birincisi, modeli 25.000 Euro'dan daha az bir sürede donatacak olanın 42 kWh kapasitesi var. “Büyük” pil, 49 kWh kapasitesiyle zar zor daha iddialı. Neden bu kadar düşük bir boşluk? Hyundai böylece tüketicilerin bir ülkeden diğerine Avrupa'da farklı taleplerine daha iyi yanıt verebilmeyi düşünüyor. Ancak neredeyse hiç şüphe yok ki, elektriğin en gelişmiş olduğu pazarlarda, ayrıcalıklı olacak 42 kWh versiyonudur. Ayrıca, ekinin ilgilenip ilgilenmediğini seçmenizi tavsiye ettiğimiz kişidir.
Hyundai City otomobilinin evdeki ikinci ev olması durumunda, bu seçim açık görünüyor. Özellikle evde şarj etmek çocuk oyunu olduğundan, günlük yolculuklar için Dantesque özerkliğine sahip bir araca sahip olmak gerekli değildir.
© En yüksek sürümünde Intest It – Haberler
Aynı “küçük” yolculuklar için, küçük pilin özerkliği, 327 km WLTP de bize yeterli görünüyor ve 49 kWh versiyonun 370 km'sine yol açması istenen ek maliyet çok önemli görünüyor.
Bu hususlar, yerinin tüketimi o kadar ilginç olmasaydı muhtemelen daha az geçerli olurdu. Gerçekten de, Hyundai City otomobili ile yapılan kısa yolculuğumuz sırasında, karışık bir rotada yaklaşık 15 kWh/100 km tüketimi kaydettik. Daha yüksek yoğunlukta ve spor modunda, bu tüketim 72 km'den biraz fazla ikincil pistin bir test kısmında 16 kWh/100 km'yi biraz aşmıştır. Tamamen kentsel tüketime gelince, zahmetsizce 14 kWh/100 civarında tutuldu.
Bu, enerji geri kazanımı açısından sunulan araçları daha da kullanılarak şüphesiz biraz iyileştirilebilir. Burada sürüş paletleri veya hatta çok etkili bir pedal modu aracılığıyla elde edilen 3 rejenerasyon seviyesi hakkında konuşmak istiyoruz. Gerçekten de, kentsel testimiz sırasında, ilk iyileşme seviyesinden memnun kaldık, bu nedenle daha gurur verici özerklik puanları ummak mümkündür.
© daha sportif bir kursta ortalama tüketimimiz.
Nihayetinde, tamamen kentsel kullanımda, WLTP döngüsü tarafından vaat edilen 327 km tamamen aralık içinde görünmektedir. Karışık bir kullanım sırasında, şüphesiz 300 km'lik bir özerklikten memnun olması gerekecektir. Bu değerler bir aile veya yol durumunda sakat kalırdı, bir şehir arabası için idealdir.
Hyundai rakipleri karşısında ekler
Üreticiler, Elektrikli Şehir Otomobil Pazarı'nı sulamak için önümüzdeki iki yıldan yararlanacaklar. 2027'nin sonunda Instil, Volkswagen'in ID.2 ve Alman grubunun kuzenleri kadar iddialı rakiplerle, aynı zamanda olası bir Tesla Model Q (veya Model 2) tehdidi altında karşılaşılmalıdır. Ve 2027'yi beklerken? Pazarın şimdi sadece iki ciddi oyuncusu var: Citroën ë-C3 birkaç ay önceden geldi ve önümüzdeki haftalarda 25.000 Euro'dan daha az versiyonu pazarlanması gereken Renault R5 E-Tech.
© Piksel Led İmza Sevgili Hyundai'ye.
Eklemek, ikisinin hiçbirinin önünde vazgeçmek zorunda değildir. Citroën'e kıyasla neredeyse tüm noktalarda üstün, temel R5 karşısında da rekabet edebilir. Kuşkusuz, Cave City otomobili eşsiz bir popülerlik sahiline ve üstün sürüş niteliklerine sahiptir, ancak ekipman seviyesinde ve yaşanabilirlikte Hyundai, topraklarını açıkça işaretler.
Yine, 25.000 Euro'dan satın alma fiyatından daha fazlası, ayda 129 Euro'da (açıkçası koşullar altında), eklentiye yaklaşmanın doğru yolu olabilir. Bu koşullar altında, Fransa için Hyundai üretiminin 5.000 kopya ile sınırlı olması neredeyse talihsiz bir durumdur. Kağıt üzerinde, eklentinin daha büyük görmek için argümanları vardır.
Test Kararı:
Neredeyse hiçbir yerden ya da neredeyse hiç, ekin yılın en büyük sürprizlerinden biri olabilir. Nedeni? Bu çok ciddi bir teklif, nihayet tutarlı demek değil, ortalamadan daha iyi donanımlı, yolda çok rahat, araba kullanmak hoş ve amaçlandığı kullanım için yeterli özerklik ile. En azından makul bir zamanda Fransa'yı kesinlikle geçmeyeceğiz, ancak her şeyi ya da neredeyse her şeyi yapabiliriz … 25.000 Euro veya 129 Euro/ay için, sadece yaşanabilirliği azaltan 4/5 yerden pişman olacağız. Ekolojik bonusdan yararlanmak istiyorsanız.
Fiyatının en iyi donanımlı versiyonunda 25.000 Euro ve 30.000 Euro'nun biraz üzerinde salınan iki versiyonda ve dört bitiş seviyesine ulaşıyor. Norman yollarında ve Le Havre'nin kentsel arterlerinde deneyebildiğimiz ikincisi.

© L'estil piyasadaki en kompakt elektrikli şehir otomobillerinden biridir.
Yabani, sadece 25.000 Euro'da bulunan birkaç elektrikli otomobilden biri değil, aynı zamanda çok çekici bir teklif sunan bir şehir arabasıdır. Lld. Gerçekten de, bu finansman formülünde, Instil ayda 129 avro olarak başlar. Kağıt üzerinde, anın en iyi tekliflerinden biridir. Ama kiralama ilginç görünüyorsa, araba buna değer mi? Bu makalede Hyundai ekmeği üzerindeki bu makalede belirlemek istedik.
STELLAR talimat?
Enstantanın hikayesi, her şeyden önce Dacia'nın baharda yaptıklarını birçok yönden hatırlayan büyük bir fırsattır. Üreticinin yerel bir pazar için ayrıldığı ve onu çok gurme Avrupa pazarına uyarlamak için elektriğe geçmeye karar verdiği tek termal şehir otomobilinin hikayesi.
İki model geri kalanında farklılık gösterdiğinden yayla paralel orada duracaktır. Çünkü Dacia şart (ve en ucuz) olsaydı, Hyundai gerçekten şehir arabasını dönüştürmeye ve hızla çok rekabetçi olması gereken bir piyasada kazanmak için maksimum tartışmalar vermeye çalıştı.
Eğer kesinlikle herkese hitap etmeyecekse, en azından biraz cesaretin değerine sahip olan oldukça çalışılmış bir tasarımla başlar. Üretici, Ioniq 5 ve Ioniq 6 ile başlatılan vesileyle (piksel olarak adlandırılan) sembolik ışık imzasına devam etti, bu da estetiğine uygun ve bir arabanın hissini biraz daha çok toplanmış, neredeyse dar. Aksi takdirde, evet, sektör SUV'nin kodlarını ve formlarını alarak hafifletir, ancak bu seçim de şu anda çok takdir edilen bir sürüş pozisyonunun yanı sıra segmenti için çok ilginç bir habitabilirlik getirir.

© Intest O'nu sorumlu – Hyundai
Kabin hakkında tam olarak konuşalım. Hyundai, eski ve modern arasında oldukça ince bir karışım elde etti. Tabii ki, malzemelerin kalitesi lüks değil. Klimaya adanmış merkezi konsol gibi bazı yönler, üretim maliyetlerini azaltmanın zorunlu ihtiyacını hisseder. Tersine, tasarruflar, Hyundai, daha premium araçlarının tasarımını alan iki oldukça başarılı 10.25 inç ekranı entegre ederek bir görüntü tarafı olarak yapmaz. Bu nedenle, çok homojen olmayan, ancak hala çok pratik bir gösterge paneli ve kaliteli bir iç mekan veren oldukça meraklı bir karışımdır.

© Hyundai OS
Arayüz açısından, klasik Hyundai tarifini ve sürücünün sistemini yazma can sıkıcı eğilimini buluyoruz. Gerçekten de, aracın sırasına yönelik hatırlatıcılar, sadece 1 km/s ise yetkili hızı aşar aşmaz veya bir işaret işaretinde birkaç saniyeye bakma talihsizliğine sahipseniz sürekli. Koreli'nin sertliğinin, Ioniq 6 testimiz sırasında gördüğümüzle ilgili olarak biraz durduğuna dikkat edin, ancak kemik hala uyarılarının ayarlanmasında esnekliğe sahip değildir.
Küçük ama çok pratik
Bir kelime, kesinlikle güçlü yönlerinden biri, yerinin yaşanabilirliği ile aynı. Hyundai, büyüklüğü göz önüne alındığında hem çok kompakt hem de pratik ve nispeten geniş bir araba sunmayı başardı.
Bu, yolcu bölmesinde birçok küçük depolama alanının yanı sıra, bütünün yaşanabilirliğini artıran ek aksesuarları (isteğe bağlı) barındırmak için oyma destekleri ile geçerlidir.

© l'Hatlacle de l'estter – Haberler
Ayrıca, kapasitesinin 238 ve 351 L arasında değişen ve şarj kablolarını depolamak için ideal bir boşluk içeren kanıtı olarak istiyoruz. Çok kötü, bir meyve, kaputun altındaki bir gövde ile iki katına çıkmadı. Katlanma ve dönüş kapasiteleri, 4 veya 5 kişilik bir versiyonu tercih edip etmediğimize bağlı olarak değişecektir, bu da bizi ekolojik bonusun dikenli sorusuna getirir. Gerçekten de, Devlet Yardımı (gelir seviyenize bağlı olarak 2000 Euro veya 4.000 Euro) yalnızca ilkbaharda bulunan 5 tabakalı versiyonda geçerli olacaktır. Ancak dikkatli olun, bu versiyonda arka koltuk artık kaymaz.
Yolda ne var?
Büyüklüğünün ve darlığının önerdiği gibi, onu kasabaya koymak çocuk oyunudur. Yine de, küçük Korece olağanüstü bir dönüş yarıçapına sahip olmakla övünemez. 10.6 m, manevraları kolayca yapmasına izin verir, ancak elbette eşsiz twingo ze'den daha azdır.
Kasabada ve azaltılmış hızda, özellikle süspansiyonların sıkılığını hissedeceğiz, endişe verici bir şey yok, ancak yol genişledikten sonra daha fazla karakter verecek aynı davranış. İkincil ağda, Instil de çok rahattır, çünkü mükemmel bir şasi ve özellikle hassas bir yönden yararlanır. Şehir otomobilinin taşıyıcılarını vurgulayacak kadar ileri gitmeyeceğiz, ancak motor nitelikleri içerdiği bir ağırlığın (1,5 tondan az) yardımcı oldu ve iyi bir lastik seçimi gelecekteki rakipleri için takip edilecek bir örnek.
Geri kalanı için, seyir kontrolü veya pisti koruma desteği gibi çok sayıda sürüş yardımından (standart) yararlanıyoruz. Tatmin edici olmaktan daha fazlası.
Özerklik: Küçük pil hile yapacak
Bunu koymak için tüketim önlemlerimizi vermeden önce, Hyundai City otomobilinin iki pil versiyonunda pazarlanacağına dikkat edilmelidir. Birincisi, modeli 25.000 Euro'dan daha az bir sürede donatacak olanın 42 kWh kapasitesi var. “Büyük” pil, 49 kWh kapasitesiyle zar zor daha iddialı. Neden bu kadar düşük bir boşluk? Hyundai böylece tüketicilerin bir ülkeden diğerine Avrupa'da farklı taleplerine daha iyi yanıt verebilmeyi düşünüyor. Ancak neredeyse hiç şüphe yok ki, elektriğin en gelişmiş olduğu pazarlarda, ayrıcalıklı olacak 42 kWh versiyonudur. Ayrıca, ekinin ilgilenip ilgilenmediğini seçmenizi tavsiye ettiğimiz kişidir.
Hyundai City otomobilinin evdeki ikinci ev olması durumunda, bu seçim açık görünüyor. Özellikle evde şarj etmek çocuk oyunu olduğundan, günlük yolculuklar için Dantesque özerkliğine sahip bir araca sahip olmak gerekli değildir.

© En yüksek sürümünde Intest It – Haberler
Aynı “küçük” yolculuklar için, küçük pilin özerkliği, 327 km WLTP de bize yeterli görünüyor ve 49 kWh versiyonun 370 km'sine yol açması istenen ek maliyet çok önemli görünüyor.
Bu hususlar, yerinin tüketimi o kadar ilginç olmasaydı muhtemelen daha az geçerli olurdu. Gerçekten de, Hyundai City otomobili ile yapılan kısa yolculuğumuz sırasında, karışık bir rotada yaklaşık 15 kWh/100 km tüketimi kaydettik. Daha yüksek yoğunlukta ve spor modunda, bu tüketim 72 km'den biraz fazla ikincil pistin bir test kısmında 16 kWh/100 km'yi biraz aşmıştır. Tamamen kentsel tüketime gelince, zahmetsizce 14 kWh/100 civarında tutuldu.
Bu, enerji geri kazanımı açısından sunulan araçları daha da kullanılarak şüphesiz biraz iyileştirilebilir. Burada sürüş paletleri veya hatta çok etkili bir pedal modu aracılığıyla elde edilen 3 rejenerasyon seviyesi hakkında konuşmak istiyoruz. Gerçekten de, kentsel testimiz sırasında, ilk iyileşme seviyesinden memnun kaldık, bu nedenle daha gurur verici özerklik puanları ummak mümkündür.

© daha sportif bir kursta ortalama tüketimimiz.
Nihayetinde, tamamen kentsel kullanımda, WLTP döngüsü tarafından vaat edilen 327 km tamamen aralık içinde görünmektedir. Karışık bir kullanım sırasında, şüphesiz 300 km'lik bir özerklikten memnun olması gerekecektir. Bu değerler bir aile veya yol durumunda sakat kalırdı, bir şehir arabası için idealdir.
Hyundai rakipleri karşısında ekler
Üreticiler, Elektrikli Şehir Otomobil Pazarı'nı sulamak için önümüzdeki iki yıldan yararlanacaklar. 2027'nin sonunda Instil, Volkswagen'in ID.2 ve Alman grubunun kuzenleri kadar iddialı rakiplerle, aynı zamanda olası bir Tesla Model Q (veya Model 2) tehdidi altında karşılaşılmalıdır. Ve 2027'yi beklerken? Pazarın şimdi sadece iki ciddi oyuncusu var: Citroën ë-C3 birkaç ay önceden geldi ve önümüzdeki haftalarda 25.000 Euro'dan daha az versiyonu pazarlanması gereken Renault R5 E-Tech.

© Piksel Led İmza Sevgili Hyundai'ye.
Eklemek, ikisinin hiçbirinin önünde vazgeçmek zorunda değildir. Citroën'e kıyasla neredeyse tüm noktalarda üstün, temel R5 karşısında da rekabet edebilir. Kuşkusuz, Cave City otomobili eşsiz bir popülerlik sahiline ve üstün sürüş niteliklerine sahiptir, ancak ekipman seviyesinde ve yaşanabilirlikte Hyundai, topraklarını açıkça işaretler.
Yine, 25.000 Euro'dan satın alma fiyatından daha fazlası, ayda 129 Euro'da (açıkçası koşullar altında), eklentiye yaklaşmanın doğru yolu olabilir. Bu koşullar altında, Fransa için Hyundai üretiminin 5.000 kopya ile sınırlı olması neredeyse talihsiz bir durumdur. Kağıt üzerinde, eklentinin daha büyük görmek için argümanları vardır.
Test Kararı:
Neredeyse hiçbir yerden ya da neredeyse hiç, ekin yılın en büyük sürprizlerinden biri olabilir. Nedeni? Bu çok ciddi bir teklif, nihayet tutarlı demek değil, ortalamadan daha iyi donanımlı, yolda çok rahat, araba kullanmak hoş ve amaçlandığı kullanım için yeterli özerklik ile. En azından makul bir zamanda Fransa'yı kesinlikle geçmeyeceğiz, ancak her şeyi ya da neredeyse her şeyi yapabiliriz … 25.000 Euro veya 129 Euro/ay için, sadece yaşanabilirliği azaltan 4/5 yerden pişman olacağız. Ekolojik bonusdan yararlanmak istiyorsanız.
Herhangi bir 01net haberini kaçırmamak için bizi Google News ve WhatsApp'ta takip edin.![]()