Apple, iPad Pro reklamında lezzet konusunda büyük bir hata yapmakla suçlandı

Quern

New member
Apple, iPad Pro reklamında lezzet konusunda büyük bir hata yapmakla suçlandıTablet satmak için müziği, resmi, müziği, video oyunlarını, sinemayı ve genel olarak sanatı ezen Apple: Bu, çok kötü karşılanan bir reklamın yayılmasından sonra üreticinin cildine yapışma riski taşıyan felaket görüntüdür. Hayal edin” açılış konuşması.



Bu hafta iPad'lere adanan etkinlikten Apple kesinlikle yeni tabletlerin OLED ekranlarını, geniş formatlı iPad Air'i, entegre jiroskoplu Pencil'ı ve hatta M4 çipini hatırlamamızı isterdi. Ne yazık ki, kalma riski taşıyan imaj, ruhsuz bir nesne uğruna insan yaratıcılığını küçültmekten çekinmeyen bir şirket imajıdır.

Haro reklamcılıkta


“Crush!” programının yayınlanmasının ardından sosyal ağlarda ve yaratıcı topluluklarda gerçekten de işler yolunda gidiyor. »Bir hidrolik presin, sanata uzaktan bile benzeyen her şeyi acımasızca ezdiği. Boya fıçılarından ataşlara kadar her şey oraya gidiyor; bir hi-fi sistemi, bir televizyon, bir bilgisayar, bir atari makinesi, bir piyano, bir büst heykeli de dahil…

Basının yıkım işi bittiğinde geriye ne kalır? Acımasızca ezilen her şeyin yerini alabilecek kadar güçlü ve çok yönlü bir cam levha.

Yeni iPad Pro ile tanışın: M4 çipin inanılmaz gücüne sahip, şimdiye kadar yarattığımız en ince ürün, şimdiye kadar ürettiğimiz en gelişmiş ekran. Yaratmak için kullanılacağı her şeyi hayal edin. pic.twitter.com/6PeGXNoKgG

— Tim Cook (@tim_cook) 7 Mayıs 2024
Tim Cook'un videoyu Twitter hesabında paylaşması kısa sürede tepkilere yol açtı ve bu da Apple'ın isteyeceği şekilde olmadı. “ Güzel yaratıcı araçları ayrım gözetmeksizin ezmenin sembolü ilginç bir seçimdir “, ironi yapar geliştirici Kiaran Ritchie. “ Kırk yıl önce Apple, distopik bir geleceğe karşı cesur bir açıklama olarak “1984” reklamını yayınladı. Artık sen bu distopik geleceksin. Tebrikler “, üzülüyor yazar Yuval Kordov.

Güzel, çekici ve analog olan her şey siyah bir düz ekran tarafından yok edilecek “, ekler yazar Jash Dholani. “ Ama senin sorunun ne? Aktris ve yönetmen Justine Bateman soruyor. Daha fazlasını atmayın! Veya bir başkası: Aktör Hugh Grant küçük çocuğuyla oraya gitti kelime : “ Silikon Vadisi sayesinde insan deneyiminin yok edilmesi “. Bu da Apple'ın göndermek istediği mesajın tam tersi…

Apple'ın dahili yaratıcı ekibi tarafından hazırlanan reklam, Kaptan Haddock'un asla kurtulamayacağı bir alçıya dönüşebilir! Aktör ve yapımcı Reza Sixo Safai, yüzünüzde anında bir gülümseme bırakan ters bir versiyon yarattı:

Hey @ElmaSenin için düzelttim (ses açık) pic.twitter.com/OwVnYNgXhT

— Reza Sixo Safai (@rezawrecktion) 8 Mayıs 2024
Üretici yanlış adımlara alışmaya başladı: Geçtiğimiz Eylül ayında, yeni iPhone'ların tanıtımı sırasında yapılan bir spot yayında Apple'ın Doğa Ana'yı memnun etmeye çalıştığı gösterildi; eğlenceli bir taslaktan başka bir şey olmaması gereken şey, sonunda yerini yeşil aklama suçlamalarına bıraktı.

🔴
01net'ten hiçbir haberi kaçırmamak için bizi Google Haberler ve WhatsApp'tan takip edin.
Kaynak :

Çeşitlilik