Burberry (BRBY) Kazançlar Q1 2025/26İnsanlar 25 Mayıs 2025'te New York'ta Anma Günü hafta sonu boyunca East 57. Caddede Burberry mağazasında yürüyorlar.
Craig T Fruchtman | Getty Images Eğlence | Getty Images
Amerikalı alışveriş yapanlar, İngiliz miras modasının cazibesini satın alarak kuşatılmış bir umut parıltısı sağlıyor BörekBiz rüzgar rüzgar tezgahı olsa bile dönüş.
Şirket, Cuma günü mali ilk çeyrek sonuçlarında, Amerika'daki Burberry satışlarının 28 Haziran'a kadar yıllık% 4 arttığını söyledi.
Burberry hisseleri Londra saat 11: 26'ya kadar% 8,13 arttı (6:26 ET).
Trençkotlarıyla bilinen lüks marka, artışı hem yeni hem de mevcut tüketicilere bağladı ve dördüncü çeyrekte bölgedeki% 4'lük bir düşüş ve Burberry'nin tam 2025 mali yılında% 9 düşüşün ardından.
CEO Joshua Schulman, büyümenin, seçkin, yüksek harcıcılardan yüksek trafikli alışveriş merkezlerine kadar “bu pazarda var olan lüks tüketicinin çeşitliliğini” gösterdiğini söyledi. ABD, Burberry'nin işinin% 19'unu oluşturmaktadır.
Bununla birlikte, Schulman, Burberry'nin kendisini “geniş evrensel çekiciliğe sahip lüks bir marka” olarak konumlandırma çabalarının diğer bölgelerde de yeşil sürgünler gösterdiğini söyledi.
Burberry'nin genel grup gelirleri, Haziran çeyreğinde karşılaştırılabilir bir temelde% 1 düşüşle 433 milyon £ 'a (582 milyon $) düştü ve analistlerin% 3'lük bir fikir birliği derlemesinde öngördüğü% 3 düşüşe kıyasla.
Satışlar Haziran çeyreğinde Avrupa, Orta Doğu, Hindistan ve Afrika'da (EMEIA)% 1 artarken, Büyük Çin bölgesinde% 5 ve şirketin “turizmdeki yavaşlamanın ardından Japonya tarafından yönlendirildiğini” söyledi.
Bununla birlikte, tüm bölgeler önceki çeyreklerde önemli düşüşlerden kayda değer iyileştirmeler göstermiştir.
Schulman Cuma günü bir medya çağrısında, “Amerika'da gördüklerimiz, diğer bölgelerde de gördük. Yerel müşterimiz küresel olarak güçlü oldu ve tüm bölgelerde sıralı bir iyileşme gördük.”
Stok Grafik simgesi
Burberry.
ABD tarifeleri büyük göründüğü ve Çin pazarı gecikmeye devam etse bile, ABD tüketici harcamalarında beklenen bir canlanmayı zayıflatmakla tehdit ettiği için, sonuçlar lüks sektör için rahatsız edici bir zemine karşı düşüyor.
Burberry'nin baş finans sorumlusu Kate Ferry tarifeleri “kafa rüzgarı” olarak kabul etti, ancak şirketin bir önceki yılın tedarik zincirlerini uyarlamak ve fiyatlandırmayı uygun olduğunda ayarlamak için harcadığını söyledi.
Cuma günü, “Aslında ABD'de fiyatlandırmaya çok cerrahi bir yaklaşım izledik ve fiyat esnekliğine sahip olduğumuzu anladık.” Dedi.
169 yaşındaki miras lüks moda evinin kapsamlı bir revizyonunun ortasında geliyor. Cuma günü, Mayıs ayında açıklanan 1.700 iş kesintisi de dahil olmak üzere daha önce açıklanmış bir maliyet tasarruf programının 2026 mali yılı sonuna kadar yıllık 80 milyon £ ile sonuçlanacağını söyledi.
Temmuz, Michael Kors'tan katılan ve Kasım ayında Schulman'ın dümeninde ilk yıldönümünü işaret ediyor ve şirketin hisse fiyatı düşük performansının uzun bir süresinden sonra “düzeltmek” için acil planlar duyurdu.
UBS analistleri Cuma günü bir notta, sonuçların Burberry'nin marka momentumunun “hızlandığına” dair güven verdiğini söyledi.
CNBC'nin “Squawk Box Europe'a” küresel lüks mallar için sektör müdürü, “Josh, ilkbahar/yaz ürününü İngilizliğe ve ikonik Burberry ürünlerine, kontrol paternine, daha gerçekçi fiyatlandırmaya, daha gerçekçi fiyatlandırmaya, daha gerçekçi fiyatlandırmaya yönelmeye çalışmak için içeri girdi.”
Diyerek şöyle devam etti: “Organik büyümenin gelişmesi, hala olumsuz olsa da, yeni pazarlama vizyonunun işe yaradığının bir işareti olduğunu düşünüyorum. Tam kış ürününün yeni pazarlama yaklaşımını tam olarak temsil edeceği ve bu da yatırımcılar için çok şey ifade ettiği ikinci yarıda daha iyi haberler bekliyoruz.”
Craig T Fruchtman | Getty Images Eğlence | Getty Images
Amerikalı alışveriş yapanlar, İngiliz miras modasının cazibesini satın alarak kuşatılmış bir umut parıltısı sağlıyor BörekBiz rüzgar rüzgar tezgahı olsa bile dönüş.
Şirket, Cuma günü mali ilk çeyrek sonuçlarında, Amerika'daki Burberry satışlarının 28 Haziran'a kadar yıllık% 4 arttığını söyledi.
Burberry hisseleri Londra saat 11: 26'ya kadar% 8,13 arttı (6:26 ET).
Trençkotlarıyla bilinen lüks marka, artışı hem yeni hem de mevcut tüketicilere bağladı ve dördüncü çeyrekte bölgedeki% 4'lük bir düşüş ve Burberry'nin tam 2025 mali yılında% 9 düşüşün ardından.
CEO Joshua Schulman, büyümenin, seçkin, yüksek harcıcılardan yüksek trafikli alışveriş merkezlerine kadar “bu pazarda var olan lüks tüketicinin çeşitliliğini” gösterdiğini söyledi. ABD, Burberry'nin işinin% 19'unu oluşturmaktadır.
Bununla birlikte, Schulman, Burberry'nin kendisini “geniş evrensel çekiciliğe sahip lüks bir marka” olarak konumlandırma çabalarının diğer bölgelerde de yeşil sürgünler gösterdiğini söyledi.
Burberry'nin genel grup gelirleri, Haziran çeyreğinde karşılaştırılabilir bir temelde% 1 düşüşle 433 milyon £ 'a (582 milyon $) düştü ve analistlerin% 3'lük bir fikir birliği derlemesinde öngördüğü% 3 düşüşe kıyasla.
Satışlar Haziran çeyreğinde Avrupa, Orta Doğu, Hindistan ve Afrika'da (EMEIA)% 1 artarken, Büyük Çin bölgesinde% 5 ve şirketin “turizmdeki yavaşlamanın ardından Japonya tarafından yönlendirildiğini” söyledi.
Bununla birlikte, tüm bölgeler önceki çeyreklerde önemli düşüşlerden kayda değer iyileştirmeler göstermiştir.
Schulman Cuma günü bir medya çağrısında, “Amerika'da gördüklerimiz, diğer bölgelerde de gördük. Yerel müşterimiz küresel olarak güçlü oldu ve tüm bölgelerde sıralı bir iyileşme gördük.”
Stok Grafik simgesi
Burberry.
ABD tarifeleri büyük göründüğü ve Çin pazarı gecikmeye devam etse bile, ABD tüketici harcamalarında beklenen bir canlanmayı zayıflatmakla tehdit ettiği için, sonuçlar lüks sektör için rahatsız edici bir zemine karşı düşüyor.
Burberry'nin baş finans sorumlusu Kate Ferry tarifeleri “kafa rüzgarı” olarak kabul etti, ancak şirketin bir önceki yılın tedarik zincirlerini uyarlamak ve fiyatlandırmayı uygun olduğunda ayarlamak için harcadığını söyledi.
Cuma günü, “Aslında ABD'de fiyatlandırmaya çok cerrahi bir yaklaşım izledik ve fiyat esnekliğine sahip olduğumuzu anladık.” Dedi.
169 yaşındaki miras lüks moda evinin kapsamlı bir revizyonunun ortasında geliyor. Cuma günü, Mayıs ayında açıklanan 1.700 iş kesintisi de dahil olmak üzere daha önce açıklanmış bir maliyet tasarruf programının 2026 mali yılı sonuna kadar yıllık 80 milyon £ ile sonuçlanacağını söyledi.
Temmuz, Michael Kors'tan katılan ve Kasım ayında Schulman'ın dümeninde ilk yıldönümünü işaret ediyor ve şirketin hisse fiyatı düşük performansının uzun bir süresinden sonra “düzeltmek” için acil planlar duyurdu.
UBS analistleri Cuma günü bir notta, sonuçların Burberry'nin marka momentumunun “hızlandığına” dair güven verdiğini söyledi.
CNBC'nin “Squawk Box Europe'a” küresel lüks mallar için sektör müdürü, “Josh, ilkbahar/yaz ürününü İngilizliğe ve ikonik Burberry ürünlerine, kontrol paternine, daha gerçekçi fiyatlandırmaya, daha gerçekçi fiyatlandırmaya, daha gerçekçi fiyatlandırmaya yönelmeye çalışmak için içeri girdi.”
Diyerek şöyle devam etti: “Organik büyümenin gelişmesi, hala olumsuz olsa da, yeni pazarlama vizyonunun işe yaradığının bir işareti olduğunu düşünüyorum. Tam kış ürününün yeni pazarlama yaklaşımını tam olarak temsil edeceği ve bu da yatırımcılar için çok şey ifade ettiği ikinci yarıda daha iyi haberler bekliyoruz.”