Hermes (RMS-FR) Kazançlar S4 20243 Ocak 2025 Cuma günü Almanya'nın Berlin şehrinde bir Kadewe mağazasında bir pencere sergisinde bir Hermes Birkin çantası.
Bloomberg | Bloomberg | Getty Images
Haute couture moda evi Hermes Cuma günü, dördüncü çeyrek satışlarda beklenenden daha iyi bir sıçrama bildirdi ve aksi takdirde çalkantılı bir lüks pazarda en özel ürünler için hala güçlü bir talep olduğunu kanıtladı.
Birkin el çantasının üreticisi, LSEG analistlerinin 3,69 milyar avro tahminini aşarak, 31 Aralık'a kadar üç ay arasında sabit döviz kurlarında yıllık% 17,6 artışla 31 Aralık'a kadar 3,96 milyar avroya (4.15 milyar $) yükseldi.
Tam yıl satışları, sabit döviz kurlarında yıllık% 14,7 oranında artışla 15.2 milyar avroya ve beklenen 14,94 milyar avroya yükseldi.
Şirket hisseleri, ayrıştırma kazançlarından önceki gün% 4 arttı.
Hermes, son yıllarda büyük ölçüde daha geniş bir lüks sektör gerilemesinden kaçınarak, diğer markaların daha yüksek maliyetler ve sınırlı inovasyonun ortasında geri dönüşle karşılaştığı bir cazibe ve münhasırlık duygusunu sürdürdü.
İcra başkanı Axel Dumas, aksi takdirde değişken bir makroekonomik ortamda satış büyümesini sürdürmede müşterilerin sadakatine dikkat çekti.
“2024'te, daha belirsiz bir ekonomik ve jeopolitik bağlamda, sonuçların sağlam performansı, Hermès modelinin gücünü ve evin ekiplerinin çevikliğini sıcak bir şekilde teşekkür ettiğimi kanıtlıyor.” Dedi.
İleriye baktığımızda, Fransız moda evi tahmini, belirli bir rakam sağlamadan 2025'te gelir artışını sürdürdü ve yılın “güvenle” geçtiğini söyledi. Ancak Dumas, Reuters'e göre, bir kazanç çağrısında, daha geniş endüstride “bir bükülme görmek için çok erken” olduğunu söyledi.
Satış büyümesi tüm bölgelerde geniş temelli idi, Asya-Pasifik, Japonya'nın, şirketin temel Çin lüks pazarındaki daha geniş zayıflığa rağmen dördüncü çeyrekte yıllık% 9'luk bir artış olarak adlandırdığını kaydetti.
Hermes'in deri ürünleri ve grup gelirlerinin yarısından azını oluşturan sarmal segmenti, dördüncü çeyrekte%21,7 artışla en hızlı hızda büyüdü.
Bloomberg | Bloomberg | Getty Images
Haute couture moda evi Hermes Cuma günü, dördüncü çeyrek satışlarda beklenenden daha iyi bir sıçrama bildirdi ve aksi takdirde çalkantılı bir lüks pazarda en özel ürünler için hala güçlü bir talep olduğunu kanıtladı.
Birkin el çantasının üreticisi, LSEG analistlerinin 3,69 milyar avro tahminini aşarak, 31 Aralık'a kadar üç ay arasında sabit döviz kurlarında yıllık% 17,6 artışla 31 Aralık'a kadar 3,96 milyar avroya (4.15 milyar $) yükseldi.
Tam yıl satışları, sabit döviz kurlarında yıllık% 14,7 oranında artışla 15.2 milyar avroya ve beklenen 14,94 milyar avroya yükseldi.
Şirket hisseleri, ayrıştırma kazançlarından önceki gün% 4 arttı.
Hermes, son yıllarda büyük ölçüde daha geniş bir lüks sektör gerilemesinden kaçınarak, diğer markaların daha yüksek maliyetler ve sınırlı inovasyonun ortasında geri dönüşle karşılaştığı bir cazibe ve münhasırlık duygusunu sürdürdü.
İcra başkanı Axel Dumas, aksi takdirde değişken bir makroekonomik ortamda satış büyümesini sürdürmede müşterilerin sadakatine dikkat çekti.
“2024'te, daha belirsiz bir ekonomik ve jeopolitik bağlamda, sonuçların sağlam performansı, Hermès modelinin gücünü ve evin ekiplerinin çevikliğini sıcak bir şekilde teşekkür ettiğimi kanıtlıyor.” Dedi.
İleriye baktığımızda, Fransız moda evi tahmini, belirli bir rakam sağlamadan 2025'te gelir artışını sürdürdü ve yılın “güvenle” geçtiğini söyledi. Ancak Dumas, Reuters'e göre, bir kazanç çağrısında, daha geniş endüstride “bir bükülme görmek için çok erken” olduğunu söyledi.
Satış büyümesi tüm bölgelerde geniş temelli idi, Asya-Pasifik, Japonya'nın, şirketin temel Çin lüks pazarındaki daha geniş zayıflığa rağmen dördüncü çeyrekte yıllık% 9'luk bir artış olarak adlandırdığını kaydetti.
Hermes'in deri ürünleri ve grup gelirlerinin yarısından azını oluşturan sarmal segmenti, dördüncü çeyrekte%21,7 artışla en hızlı hızda büyüdü.