LVMH hisseleri tam yıl sonuçları olarak% 6 düşüşü geniş lüks iyileşme konusunda şüphe uyandırıyor23 Nisan 2024'te çekilen bir fotoğraf, Paris'teki Champs Elysee Bulvarı'ndaki Fransız lüks grubu LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA'ya ait yeni Louis Vuitton lüks mağazasının bir manzarasını gösteriyor.
Julien de Rosa | AFP | Getty Images
LVMH hisseleri, dünyanın en büyük lüks şirketinin beklenenden biraz daha iyi sonuçları, lüks sektörde daha geniş bir iyileşme konusunda şüphe uyandırdıktan sonra Çarşamba günü geri çekildi.
Louis Vuitton, Moët & Chandon ve Hennessy gibi markaların sahibi, 2024 için 84.68 milyar avro (88.27 milyar dolar) gelirler yayınladı ve LSEG analistleri tarafından 84.38 milyar avro tahminini aştı ve önceki yıla göre% 1'lik organik büyümeye eşitti.
LVMH hisseleri Londra zamanına kadar% 6.42 düştü. Lüks mal stokları Kering Ve Hıristiyan Dior Sırasıyla% 6.65 ve% 5.71 düştü.
Cartier sahibi Richemont, şenlikli alışveriş döneminde “en yüksek” üç aylık satış rakamını bildirdikten sonra yatırımcılar lüks sektörde bir iyileşmenin daha fazla onaylanmasını istiyorlar. Bununla birlikte, LVMH'nin kritik moda ve deri ürünleri ile şarap ve ruhlar segmentlerinde satışların azalması grup içindeki baskıya devam etti.
Stok Grafik simgesi
Lvmh
“Lüks sektör için raporlama sezonuna yıldız bir başladıktan sonra, LVMH'nin sektörün vekili olarak görülen üçüncü çeyrek sonuçlarından önce beklenti artmıştı. Ancak şirket dün akşam nispeten ezici bir sonuç kümesi bildirdi” dedi. Mamta Valechha, Quilter Cheviot'ta tüketici isteğe bağlı analisti.
LVMH Salı günü gelir artışını, perakendeci Sephora'yı içeren seçici perakende bölümü ve parfüm ve kozmetiklerdeki sağlam talebe bağladı. Büyüme aynı zamanda ABD, Avrupa ve Japonya'daki tüketiciler tarafından geniş ölçüde yönlendirilirken, daha geniş Asya Pasifik bölgesi – ve özellikle Çin – gecikiyordu.
Fransız lüks mal devi, Çin satışlarını azaltması ve daha geniş makroekonomik rüzgarların ortasında son yıllarda önemli bir baskı ile karşılaşan daha geniş lüks endüstri için bir çan olarak görülüyor.
Quilter Cheviot'un Valechha, “LVMH sıralı bir gelişme görürken, Richemont ve Burberry'ye kıyasla daha az belirgindi.” Diyerek şöyle devam etti: “Bu kazanç sezonunu ilk bildiren LVMH olsaydı, bu sonuçlar iyi sindirilmiş olurdu. Ancak, akranları zaten çıtayı yükseltmişti, bu yüzden bu sabah hisselerini görmek şaşırtıcı değil.”
LVMH hisseleri şu anda yıllık% 14'tür. Bu ayın başlarında grup, Avrupa'nın en değerli şirketinin unvanını yeniden kazanmak için Danimarka ilaç devi Novo Nordisk'i aştı.
Julien de Rosa | AFP | Getty Images
LVMH hisseleri, dünyanın en büyük lüks şirketinin beklenenden biraz daha iyi sonuçları, lüks sektörde daha geniş bir iyileşme konusunda şüphe uyandırdıktan sonra Çarşamba günü geri çekildi.
Louis Vuitton, Moët & Chandon ve Hennessy gibi markaların sahibi, 2024 için 84.68 milyar avro (88.27 milyar dolar) gelirler yayınladı ve LSEG analistleri tarafından 84.38 milyar avro tahminini aştı ve önceki yıla göre% 1'lik organik büyümeye eşitti.
LVMH hisseleri Londra zamanına kadar% 6.42 düştü. Lüks mal stokları Kering Ve Hıristiyan Dior Sırasıyla% 6.65 ve% 5.71 düştü.
Cartier sahibi Richemont, şenlikli alışveriş döneminde “en yüksek” üç aylık satış rakamını bildirdikten sonra yatırımcılar lüks sektörde bir iyileşmenin daha fazla onaylanmasını istiyorlar. Bununla birlikte, LVMH'nin kritik moda ve deri ürünleri ile şarap ve ruhlar segmentlerinde satışların azalması grup içindeki baskıya devam etti.
Stok Grafik simgesi
Lvmh
“Lüks sektör için raporlama sezonuna yıldız bir başladıktan sonra, LVMH'nin sektörün vekili olarak görülen üçüncü çeyrek sonuçlarından önce beklenti artmıştı. Ancak şirket dün akşam nispeten ezici bir sonuç kümesi bildirdi” dedi. Mamta Valechha, Quilter Cheviot'ta tüketici isteğe bağlı analisti.
LVMH Salı günü gelir artışını, perakendeci Sephora'yı içeren seçici perakende bölümü ve parfüm ve kozmetiklerdeki sağlam talebe bağladı. Büyüme aynı zamanda ABD, Avrupa ve Japonya'daki tüketiciler tarafından geniş ölçüde yönlendirilirken, daha geniş Asya Pasifik bölgesi – ve özellikle Çin – gecikiyordu.
Fransız lüks mal devi, Çin satışlarını azaltması ve daha geniş makroekonomik rüzgarların ortasında son yıllarda önemli bir baskı ile karşılaşan daha geniş lüks endüstri için bir çan olarak görülüyor.
Quilter Cheviot'un Valechha, “LVMH sıralı bir gelişme görürken, Richemont ve Burberry'ye kıyasla daha az belirgindi.” Diyerek şöyle devam etti: “Bu kazanç sezonunu ilk bildiren LVMH olsaydı, bu sonuçlar iyi sindirilmiş olurdu. Ancak, akranları zaten çıtayı yükseltmişti, bu yüzden bu sabah hisselerini görmek şaşırtıcı değil.”
LVMH hisseleri şu anda yıllık% 14'tür. Bu ayın başlarında grup, Avrupa'nın en değerli şirketinin unvanını yeniden kazanmak için Danimarka ilaç devi Novo Nordisk'i aştı.