Renault'dan sonra Stellantis hidrojen arabasını terk eder

Quern

New member
Renault'dan sonra Stellantis hidrojen arabasını terk ederBeşinci Dünya Otomobil Grubu, hidrojen motorizasyonunu basit bir basın açıklamasıyla aynı anda inşa etti. Renault'tan dört ay sonra bir terk.



Hidrojen teklifi Stellantis'ten kaybolur. Otomotiv grubu, elektrik veya hibritten daha uygun bir yeşil motor hayaline son verir. “Şirketin Avrupa'daki CO2 açısından düzenleyici gereksinimleri karşılamak için harekete geçtiği bir bağlamda Stellantis, hidrojen yakıt hücresi teknolojisi için geliştirme programını sona erdirme kararı aldı”Stellantis'in Avrupa Baş İşletme Müdürü Jean-Philippe Imparato'yu duyurdu.

“Hidrojen pazarı, orta vadede ekonomik karlılık perspektifleri olmadan bir niş segmenti olmaya devam ediyor. Rekabet gücümüzü garanti etmek ve hem özel araçlar hem de ışık hizmetleri için elektrik ve hibrit teklifimiz sayesinde müşterilerimizin beklentilerini karşılamak için net ve sorumlu seçimler yapmalıyız”. Çerçeveyi ekledi. On yılın sonundan önce değişmemesi gereken bir faiz eksikliği.

Şimdiye kadar Stellantis, orta boy kamyonetleri ve profesyonel aralığı ile fayda aralığında hidrojen ve yakıt hücresi kullandı. Yeni modeller, e-boks hidrojeniyle Peugeot'a ve hidrojen ë-jumpy ile Citroën'e varacaktı. Stellantis'e göre, bu motorların terk edilmesinin bordro üzerinde hiçbir etkisi olmayacak ve özellikle Fransa'daki Hordain fabrikaları ve Polonya'daki gliwice fabrikaları üzerinde yeni kamyonetleri karşılaması gereken.

Ayrıca hidrojen düzlemini okuyun: Airbus, 4 motorlu bir konsepti ortaya çıkarır
Stellantis, Renault'un Hyvia ile deneyimlediklerini Symbio ile gördü


Mühendislere gelince, hidrojenin aralığa yerleştirilmesi üzerinde çalışanlar, diğer projelere yönlendirilecekler. Stellantis, otomotiv grubunun Michelin ve Forvia ile birlikte sermayeye gittiği Symbio adlı harici bir ortağa dayanıyordu. “Stellantis, mevcut durumun etkilerini değerlendirmek ve her bir tarafın taahhütlerine saygı duyarken Symbio'nun çıkarlarını en iyi şekilde korumak için Symbio hissedarlarıyla tartışmalar başlattı.”Stellantis açıkladı.

Şubat sonunda Renault da aynı kararı verdi. O zaman, hala Fransız markası Luca de Meo'nun patronu olan kişi, ortak girişim Hyvia'nın iflası ile hidrojene veda etti, hidrojen arabalarında uzmanlaştı, Renault ve başlangıç fişi gücü tarafından ve dört ay önce, elmasla markanın patronu, basitçe var olduğunu söyledi. “Hidrojen Araç Pazarı Yok” bu kadar “Çalışması için koşullar karşılanmıyor”. Söz konusu, kısmen, 30 megawatt'lık bir elektroliz kapasitesinin Fransız hedefi sadece %0.5 ile gerçekleştirildi.

🔴
Herhangi bir 01net haberini kaçırmamak için bizi Google News ve WhatsApp'ta takip edin.
Kaynak :

Stellantis