Richemont hisseleri tüm yıl rekor satışlarıyla %6 arttı, yeni CEOAlışveriş yapanlar, Hong Kong'un Tsim Sha Tsui bölgesindeki Canton Yolu üzerindeki bir Cartier mağazasına girmek için sıraya giriyor.
Billy HC Kwok | Bloomberg | Getty Images
İsviçreli lüks grubun hisseleri Richemont Şirketin Asya-Pasifik harcamaları azalmasına rağmen tüm yıl boyunca rekor satış rakamları bildirmesinin ardından Cuma günü %6,3'e kadar yükseldi.
Cartier'in sahibi, lüks markalara yönelik zayıflayan görünüme rağmen, Mart ayında sona eren mali yılda grup satışlarının gerçek döviz kurlarına göre yüzde 3 artarak tüm zamanların en yüksek seviyesi olan 20,6 milyar euroya veya 22,38 milyar dolara ulaştığını söyledi.
Hisseler, piyasanın Londra saatiyle 10:00'da %4,9 artışla ticarete açılmasının ardından kazançlarını bir miktar geriledi.
Dördüncü çeyrekte mali satışlar, Asya-Pasifik'teki yavaşlamanın etkisiyle %1 düşüşle 4,8 milyar euroya veya gerçek oranlarla 5,21 milyar dolara geriledi.
Başkan Johann, “Asya Pasifik'te dördüncü çeyrekte, zorlu karşılaştırmalara kıyasla satışlarda bir yumuşama yaşadık ve bu, diğer tüm bölgelerdeki yüksek büyümeyle fazlasıyla dengelendi. Tahmin ettiğimiz gibi, Çin talebinde sürdürülebilir bir toparlanma biraz zaman alacak.” Rupert bir açıklamada şunları söyledi.
Şirket, ayrı bir açıklamada, 1 Haziran'dan itibaren Van Cleef & Arpels CEO'su Nicolas Bos'u yeni grup CEO'su olarak ilan etti.
Lüks sektörü, özellikle Çin'de zorlu makroekonomik ve jeopolitik koşulların tüketici harcamaları üzerinde baskı yaratması nedeniyle 2023'ün sonlarından bu yana baskı altında.
Diğer lüks hisse senetleri LVMH, Kering Ve Christian Dior Cuma sabahı düşük işlem görüyordu.
Lüks sektöründeki yavaşlamanın en büyük kayıplarından biri olan Kering, Nisan ayında, bir zamanlar büyük harcama yapan Asya-Pasifik müşterileri arasında Gucci markasına olan talebin azalması nedeniyle ilk yarı kârında keskin bir düşüş beklediği konusunda uyardı.
Billy HC Kwok | Bloomberg | Getty Images
İsviçreli lüks grubun hisseleri Richemont Şirketin Asya-Pasifik harcamaları azalmasına rağmen tüm yıl boyunca rekor satış rakamları bildirmesinin ardından Cuma günü %6,3'e kadar yükseldi.
Cartier'in sahibi, lüks markalara yönelik zayıflayan görünüme rağmen, Mart ayında sona eren mali yılda grup satışlarının gerçek döviz kurlarına göre yüzde 3 artarak tüm zamanların en yüksek seviyesi olan 20,6 milyar euroya veya 22,38 milyar dolara ulaştığını söyledi.
Hisseler, piyasanın Londra saatiyle 10:00'da %4,9 artışla ticarete açılmasının ardından kazançlarını bir miktar geriledi.
Dördüncü çeyrekte mali satışlar, Asya-Pasifik'teki yavaşlamanın etkisiyle %1 düşüşle 4,8 milyar euroya veya gerçek oranlarla 5,21 milyar dolara geriledi.
Başkan Johann, “Asya Pasifik'te dördüncü çeyrekte, zorlu karşılaştırmalara kıyasla satışlarda bir yumuşama yaşadık ve bu, diğer tüm bölgelerdeki yüksek büyümeyle fazlasıyla dengelendi. Tahmin ettiğimiz gibi, Çin talebinde sürdürülebilir bir toparlanma biraz zaman alacak.” Rupert bir açıklamada şunları söyledi.
Şirket, ayrı bir açıklamada, 1 Haziran'dan itibaren Van Cleef & Arpels CEO'su Nicolas Bos'u yeni grup CEO'su olarak ilan etti.
Lüks sektörü, özellikle Çin'de zorlu makroekonomik ve jeopolitik koşulların tüketici harcamaları üzerinde baskı yaratması nedeniyle 2023'ün sonlarından bu yana baskı altında.
Diğer lüks hisse senetleri LVMH, Kering Ve Christian Dior Cuma sabahı düşük işlem görüyordu.
Lüks sektöründeki yavaşlamanın en büyük kayıplarından biri olan Kering, Nisan ayında, bir zamanlar büyük harcama yapan Asya-Pasifik müşterileri arasında Gucci markasına olan talebin azalması nedeniyle ilk yarı kârında keskin bir düşüş beklediği konusunda uyardı.