Rolls-Royce NYC Özel Ofis showroomu üst düzey müşterilere hitap ediyor

Melike

Global Mod
Global Mod
Rolls-Royce NYC Özel Ofis showroomu üst düzey müşterilere hitap ediyorRolls-Royce, son derece kişiselleştirilmiş arabalar isteyen ultra zengin müşteriler için gizli bir VIP tasarım stüdyosu olan ABD'deki ilk “Özel Ofisi”ni açtı.

Manhattan'ın popüler Meatpacking Bölgesi'ndeki Özel Ofis, efsanevi İngiliz otomobil üreticisinin, üretimi artırmak yerine daha özelleştirilmiş, daha yüksek fiyatlı araçlar satarak satışları ve karı artırmaya yönelik yeni stratejisinin merkezinde yer alıyor. Rolls-Royce geçen yıl 6.032 otomobil üretti; bu, üretimin yarısından azı anlamına geliyor. Ferrari, yine de ana şirketi için güçlü bir kâr artışı sağlamaya devam ediyor BMW.

Rolls-Royce müşterileri onlarca yıldır araçlarını kişiselleştirirken, Özel Ofis kişiselleştirilmiş Rolls konseptini tamamen yeni bir seviyeye taşıyor. Seçilen müşteriler bir bayiden araba sipariş ettikten sonra, özel boya renklerinden en sevdikleri kumaşlara, ahşaplara, aydınlatma düzenlerine ve diğer malzemelere kadar tamamen kişiselleştirilmiş bir araba yaratmak için bir tasarımcıyla çalışmak üzere Özel Ofise gidebilirler.

Rolls-Royce CEO'su Chris Brownridge, “Rolls-Royce'larının dış yüzeyinin köpeklerinin göz rengiyle aynı olmasını isteyebilirler” dedi. “Araçta özel koleksiyonlarındaki sedefli iç panellerin olmasını isteyebilirler. Ekibe doğrudan erişim sağlayarak bu tür istekleri hayata geçirebiliriz. Ve olasılıklar gerçekten sonsuz.”


Rolls-Royce'un CEO'su Chris Brownridge.

CNBC


Rolls-Royce, en üst düzey kişiselleştirmeyi “Ismarlama” program olarak adlandırıyor. Ismarlama Rolls yaratmak, bir Rolls-Royce Phantom için 500.000 doların biraz altında olan etiket fiyatına yüz binlerce dolar ekleyebilir ve bazı arabaların toplam satış fiyatını 1 milyon doların üzerine çıkarabilir.

Özel Ofis, en karmaşık ve pahalı Ismarlama projeler için ayrılmıştır. Bu bir bayilik değil ve sergilenen gerçek bir araba yok. Müşteriler Özel Ofise girmek için işaretsiz bir binanın dışındaki siyah güvenlik ekranına basıyor ve güvenli bir asansörle en üst kata çıkıyor.

Şık siyah mutfağı, alçak kanepeleri, yemek masası, açık hava terası ve klasik rock ve caz vinil plaklarıyla dolu pikapıyla Özel Ofis, bir araba galerisinden çok bir milyarderin alacalı mekanına benziyor. Bunun bir Rolls-Royce tesisi olduğuna dair tek ipucu, arka duvar boyunca boya renkleri, iplikler, deriler, metal örnekleri ve farklı yüzeylerde ünlü “Spirit of Ecstasy” kaporta süslemelerinin sergilendiği bir dizi raftır.


Rolls-Royce Phantom Özeti.

Nezaket: Rolls-Royce


New York Özel Ofisi, şirketin 2022'de açılan Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri ve 2023'te Şanghay'dan sonra dünya çapındaki üçüncü ofisi. Şirket, Kore'nin Seul kentinde dördüncü ofisini açmak üzere.

Brownridge'e göre amaç, İngiltere'deki Goodwood fabrikasının uzmanlığını ve tasarım yeteneğini dünya çapındaki müşterilere sunmak. Müşteri isteklerinin daha alışılmadık ve karmaşık hale gelmesi nedeniyle bu özellikle önemlidir.

Bir Rolls-Royce müşterisi çiçeklerden ilham alan bir araba istiyordu. Rolls ekibi, tavan döşemesi 1 milyondan fazla işlemeli gülle kaplı, uzatılmış dingil mesafesine sahip bir Phantom yarattı. Hawaii'yi seven ve nadir Koa ağacından yapılmış sallanan sandalyesi olan başka bir müşteri, Koa temalı bir Rolls istedi. Koa ahşabı Hawaii'de korunduğu için yalnızca ölü veya doğal olarak düşmüş Koa ağaçları toplanabilir. Rolls üç yıl boyunca doğru ağacı bekleyerek ve arayarak geçirdi, ardından ön panelde, orta konsolda ve kapılarda kullanılan ahşapla bir Koa Phantom üretti. Şirket buna uygun bir piknik sepeti ve masası bile yaptı. Tüm paketin oluşturulması 500 saatten fazla sürdü.


Özel Rolls-Royce Koa Phantom'un içi.

Nezaket: Rolls-Royce


Brownridge, “Bu müşterilerin çoğu asla arabalarını satmaz” dedi. “Bu çok kişisel ve onlar için çok şey ifade ediyor.”

Özel otomobillere yönelik artan talebi karşılamak için Rolls-Royce, Goodwood'daki Ismarlama atölyelerini de genişletiyor. Brownridge, amacın daha fazla otomobil üretmek değil, daha yüksek değerli, daha kişiselleştirilmiş otomobiller üretmek olduğunu söyledi.

Brownridge, “Komisyonlarımız daha karmaşık hale geldikçe işimiz daha başarılı hale geldi” dedi. “Misyonumuz gerçekten hissedarlarımız için değer yaratmak, perakende ortaklarımız için değer yaratmak ama en önemlisi müşterilerimiz için değer yaratmak. Çünkü onlar için bir şaheser ürettiğinizde, bu sadece bir otomobilden çok daha fazlası anlamına geliyor. Sıklıkla dört tekerleğe sahip olmalarının neredeyse hoş bir şey olduğunu söylüyorum çünkü bunlar gerçekten bir sanat eseri.”

Brownridge, müşterilerin özel Rolls-Royce'larını inşa ederken sadece Goodwood'daki fabrikayı ziyaret etmekle kalmayıp aynı zamanda boyahane uzmanlarını, ahşap işçilerini, nakış uzmanlarını ve ekibin diğer üyelerini de tanıdıklarını söyledi.

“Tanıştığım her müşteri, Rolls Royce'u özel kılan şeyin kendilerini bir ailenin parçası gibi hissetmeleri olduğunu söylüyor” dedi. “Onlar bizim müşterimiz değil, Rolls Royce'un bir parçası. Müşterilerimizin çoğu Goodwood'a gelecek ve arabalarını yapan insanları tanıyacaklar. Bu sadece otomobille kişisel bir bağlantı değil. Bu muhteşem şeyleri üreten tüm ekiple kişisel bağlantım var.”

CNBC PRO'nun bu içgörülerini kaçırmayın