Zengin mirasçılar ebeveynlerinin servet danışmanlarını kovmayı planlıyorFas'taki Lüks Villa'da Hedef Düğün Resepsiyonu sırasında Akşam Yemeği ve Gün batımının tadını çıkaran arkadaşların ve ailenin geniş bir atışı
Thomas Barwick | DigitalVision | Getty Images
Bu makalenin bir versiyonu ilk olarak CNBC's Inside Wealth bülteninde, yüksek net değerli yatırımcı ve tüketici için haftalık bir rehber olan Robert Frank ile ortaya çıktı. Üye olmak Gelecek baskılarını almak için, doğrudan gelen kutunuza.
Yeni bir rapora göre, genç yatırımcılar paralarını yeni danışmanlara taşımayı planladıkları için 100 trilyon dolarlık servet transferi varlık yönetimi endüstrisini yeniden şekillendirecek.
Capgemini'den yeni bir anket, “yeni nesil milyonerlerin”% 81'inin veya ailelerinden büyük serveti miras almaya hazır olanların ebeveynlerinin servet yönetim firmalarının yerini almayı planladığını gösteriyor. En çok belirtilen kötü dijital teklifler veya hizmet ve ürün eksikliği.
Capgemini Finansal Hizmetler CEO'su Kartik Ramakrishnan, “Araştırmamız bu numaraya geri döndüğünde şaşırdık.” Dedi. “Bu neslin aradığı, önceki nesillerin aradığından farklı.”
Yeni nesil mirasçıları anlamak, servetin tarihi bir transferi devam ettikçe servet yöneticileri için giderek daha kritik hale gelecektir. Cerulli Associates'e göre, 100 trilyon dolardan fazla bebek patlamaları ve yaşlı nesillerden mirasçılara ve eşlere akması bekleniyor. Transferlerin çoğunluğu (60 trilyon doların üzerinde) milyonerlerden ve milyarderlerden gelecek ve hane halklarının ilk% 2'sini servetle temsil edecek. Ve akışların çoğu ABD'de olacak
Zenginliğin geleceğini en iyi şekilde çekebilen, elde tutabilecek ve hitap edebilen firmalar gelecek için en iyi konumlandırılacaktır. Capgemini tarafından ankete katılan servet yönetimi yöneticilerinin üçte ikisinden fazlası gelecek nesillerle ilgilenmeye odaklandıklarını söyledi.
Yine de boşluk geniş kalıyor. Ankete katılan yöneticilerin çoğunluğu (%58) bir sonraki nesil ile ilişkiler kurmanın “zor” olduğunu itiraf etti. Yaş farklılıklarının ötesinde, yeni kalıtsal servet türü (1965 ve 2012 arasında doğanlar) yatırım, öncelikler ve yaşam tarzları söz konusu olduğunda Boomers'dan önemli ölçüde farklıdır.
İşte yeni neslin en önemli önceliğinden beşi ve servet yöneticilerinin en iyi nasıl uyum sağlayabileceği:
1. Riski kucaklayın
Genç yatırımcılar, zaman çizelgeleri ve yaşları göz önüne alındığında geleneksel olarak daha fazla risk alırlar. Yine de, Millennials ve Gen Zers için ayarlanmış bile, meme stokları, stok seçenekleri, kripto para birimleri ve diğer daha spekülatif varlık sınıfları ile risk eğrisinde daha fazla yaşamayı sever.
Capgemini anketine göre, zengin boomers için başlıca hedef servet koruması olmakla birlikte, bir sonraki gen agresif büyüme istiyor. Çevrimiçi yatırım videoları ve açıklayıcılar seli de genç yatırımcılara risk almaya daha fazla güven verdi.
Ramakrishnan, “Bu hem yaş, risk eğilimi hem de farkındalığın bir kombinasyonu.” Dedi. Diyerek şöyle devam etti: “Daha fazla bilgi edinme, daha fazla bilgi edinme, nasıl yatırım yapabilecekleri hakkında daha iyi bilgi edinme yeteneğidir.”
2. Ürünler hakkında her şey
Yaşlı yatırımcılar hisse senetlerine ve tahvillere yaslanırken, genç yatırımcılar daha fazla kripto, özel sermaye ve denizaşırı yatırımlar istiyorlar. Yatırımcıların tamamen% 88'i bir sonraki genin özel sermaye ile bebek patlamalarından daha fazla ilgisi olduğunu söylüyor.
Capgemini, genç yatırımcıların güçlü getirilerin artık sadece hisse senetleri ve tahviller tarafından yönlendirilemeyeceğine ve özel sermaye ve diğer alternatiflerin daha iyi uzun vadeli büyüme sağlayabileceğine inandığını söyledi. Özel sermaye, daha düşük minimum ve üçüncü taraf varlık yöneticileri aracılığıyla daha yaygın hale geliyor.
Genç yatırımcılar daha fazla kripto isterken, Capgemini tarafından ankete katılan servet yöneticilerinin üçte ikisi, kripto da dahil olmak üzere gelişmekte olan varlık sınıfları için yatırım seçeneklerine sahip olmadıklarını söylüyor.
Genç yatırımcıların da portföyleriyle yurtdışına girme olasılığı daha yüksektir. Ankete göre, Millennials ve Gen Zers'ın çoğunluğu “gelişmiş açık deniz yatırımları” istediklerini söylüyor. Singapur, BAE ve Suudi Arabistan dahil olmak üzere dünyadaki yeni servet merkezleri özellikle ilgi çekicidir.
Gelecek nesiller “daha küresel” dedi Ramakrishnan. “Daha fazla seyahat ettiler. Küresel dinamikleri anlıyorlar. Bu, ilgilenmelerini ve bu pazarlarda gördükleri bazı getirileri almalarını sağlıyor.”
3. Dijital hayatı yaşa
Genç yatırımcılar dijital yerlilerdir, ancak servet yönetimi firmaları uyum sağlamada yavaşlar-hala birçok müşteri etkileşimi için yüz yüze toplantılara veya telefon görüşmelerine yaslanmışlardır. Baby Boomers'ın% 78'i video görüşmeleri üzerinden yüz yüze toplantıları tercih ederken, binyıllar portföylerine erişmelerine ve ticaret yapmalarına izin veren mobil uygulamalar istiyor.
Ramakrishnan, “Bu bir 'yılda bir kez yanınızda oturalım ve portföyünüzün nasıl yaptığı konusunda size yol gösterelim' ya da üç ayda bir ya da portföyünüzde yürümek.” Dedi. “Bu aktif bir katılım kanalı ve almaları gereken sarf malzemeleri nuggets ile.”
Y kuşağının üçte ikisi, servet yöneticilerinden gelişmiş dijital teklifler beklediklerini söylüyor. Neredeyse yarısı, tercih ettikleri dijital kanallarda bulunan hizmet eksikliğinden şikayet ediyor.
Rapora göre, kısa “Nuggets” daki yararlı içeriğin yanı sıra, yeni nesil yatırımcılar tüm finansal bilgilerine gerçek zamanlı erişim istiyorlar. Ayrıca Capgemini'ye göre “karar verme ve güvenli işlem yetenekleri için sezgisel araçlar” istiyorlar.
4. Eğitim Yok Etme
Baby Boomers'ın üçte ikisinden fazlası, yeni nesil mirasçıların miraslarını sorumlu bir şekilde yönetmek için finansal eğitim almasını istiyor. Yine de, servet yönetimi firmalarının eğitim programlarının çoğu etkili değildir. Bazıları programların çok kuru olduğunu veya genç yatırımcılarla konuştuğunu veya modası geçmiş hissettiğini söylüyor.
Ramakrishnan, “Sadece faiz oranlarının etkisi ve pazarda neler olduğu hakkında konuşan bu büyük raporları ortaya koymak değil.” Dedi. “İnsanların tüketmesi zor. Basitleştirilmiş bir şey olmalı, insanların alabileceği ve eyleme geçirilebilir bir şey.”
Genzers arasında podcast'leri, blogları ve sosyal medyası ile büyük bir takip inşa eden Ritholtz Varlık Yönetimi CEO'su Josh Brown, genç müşterilerin daha otantik, kişisel iletişim istediklerini söyledi.
“” Yeni nesil, şirketleri değil, insanları takip etti, “dedi Brown.” Bugünün dünyasındaki kazananlar, izleyicilerin harika ürünler ve hizmetlerle ilgilendiği kişilikler ve insanlarla evlenen firmalar. Yıllar önce bunun önce bir fan haline getirdiğini ve bu hayranların potansiyel müşterileriniz haline geldiğini anladık. ”
Serveti doğrudan gelen kutunuza götürün
5. Bir yaşam tarzını yönetmek
Özel yatırım stratejilerinin yanı sıra, genç yatırımcılar servetleriyle ilgili daha geniş bir hizmet yelpazesi arıyorlar. Capgemini'ye göre, mülk ve vergi planlaması hayırseverlik tavsiyesi ile birlikte önemlidir. Ayrıca, lüks seyahat ve ısmarlama deneyimlerden, moda, güzellik, mücevher, şarap ve alkollü içkiler de dahil olmak üzere lüks alımlara tavsiyeye ve içgörülere kadar büyüyen bir konsiyerj hizmetleri listesini istiyorlar.
Gençlerine rağmen, gelecek nesiller de eğitim danışmanlığı (yani kabul) ile birlikte tıbbi bakım ve zindelik konusunda kalite tavsiyesi arıyor. Goldman SachsÖrneğin, tıbbi konsiyerj destek, doktorlarla ev içi istişareler ve eğitim danışmanlığı sunmak için Londra merkezli bir konsiyerj ile ortak olun.
Siber güvenlik tavsiyesi de varlık yönetimi firmaları için hızla büyüyen bir hizmettir.
Ramakrishnan, “Bu, özel olabilecek bir şey elde etme, başka türlü alamayabilecekleri bir yeteneği.” Dedi. “Gelecek nesiller ürün güdümlüden daha fazla deneyime dayalı. Yani bu sadece lüks mal satın almakla ilgili değil; lüks deneyimler, özel deneyimler. Bunlar, zenginlik yönetimi firmalarının bu müşteri arasında sadakat sağlayacak ve artıracak ortaklık türleri.”
Thomas Barwick | DigitalVision | Getty Images
Bu makalenin bir versiyonu ilk olarak CNBC's Inside Wealth bülteninde, yüksek net değerli yatırımcı ve tüketici için haftalık bir rehber olan Robert Frank ile ortaya çıktı. Üye olmak Gelecek baskılarını almak için, doğrudan gelen kutunuza.
Yeni bir rapora göre, genç yatırımcılar paralarını yeni danışmanlara taşımayı planladıkları için 100 trilyon dolarlık servet transferi varlık yönetimi endüstrisini yeniden şekillendirecek.
Capgemini'den yeni bir anket, “yeni nesil milyonerlerin”% 81'inin veya ailelerinden büyük serveti miras almaya hazır olanların ebeveynlerinin servet yönetim firmalarının yerini almayı planladığını gösteriyor. En çok belirtilen kötü dijital teklifler veya hizmet ve ürün eksikliği.
Capgemini Finansal Hizmetler CEO'su Kartik Ramakrishnan, “Araştırmamız bu numaraya geri döndüğünde şaşırdık.” Dedi. “Bu neslin aradığı, önceki nesillerin aradığından farklı.”
Yeni nesil mirasçıları anlamak, servetin tarihi bir transferi devam ettikçe servet yöneticileri için giderek daha kritik hale gelecektir. Cerulli Associates'e göre, 100 trilyon dolardan fazla bebek patlamaları ve yaşlı nesillerden mirasçılara ve eşlere akması bekleniyor. Transferlerin çoğunluğu (60 trilyon doların üzerinde) milyonerlerden ve milyarderlerden gelecek ve hane halklarının ilk% 2'sini servetle temsil edecek. Ve akışların çoğu ABD'de olacak
Zenginliğin geleceğini en iyi şekilde çekebilen, elde tutabilecek ve hitap edebilen firmalar gelecek için en iyi konumlandırılacaktır. Capgemini tarafından ankete katılan servet yönetimi yöneticilerinin üçte ikisinden fazlası gelecek nesillerle ilgilenmeye odaklandıklarını söyledi.
Yine de boşluk geniş kalıyor. Ankete katılan yöneticilerin çoğunluğu (%58) bir sonraki nesil ile ilişkiler kurmanın “zor” olduğunu itiraf etti. Yaş farklılıklarının ötesinde, yeni kalıtsal servet türü (1965 ve 2012 arasında doğanlar) yatırım, öncelikler ve yaşam tarzları söz konusu olduğunda Boomers'dan önemli ölçüde farklıdır.
İşte yeni neslin en önemli önceliğinden beşi ve servet yöneticilerinin en iyi nasıl uyum sağlayabileceği:
1. Riski kucaklayın
Genç yatırımcılar, zaman çizelgeleri ve yaşları göz önüne alındığında geleneksel olarak daha fazla risk alırlar. Yine de, Millennials ve Gen Zers için ayarlanmış bile, meme stokları, stok seçenekleri, kripto para birimleri ve diğer daha spekülatif varlık sınıfları ile risk eğrisinde daha fazla yaşamayı sever.
Capgemini anketine göre, zengin boomers için başlıca hedef servet koruması olmakla birlikte, bir sonraki gen agresif büyüme istiyor. Çevrimiçi yatırım videoları ve açıklayıcılar seli de genç yatırımcılara risk almaya daha fazla güven verdi.
Ramakrishnan, “Bu hem yaş, risk eğilimi hem de farkındalığın bir kombinasyonu.” Dedi. Diyerek şöyle devam etti: “Daha fazla bilgi edinme, daha fazla bilgi edinme, nasıl yatırım yapabilecekleri hakkında daha iyi bilgi edinme yeteneğidir.”
2. Ürünler hakkında her şey
Yaşlı yatırımcılar hisse senetlerine ve tahvillere yaslanırken, genç yatırımcılar daha fazla kripto, özel sermaye ve denizaşırı yatırımlar istiyorlar. Yatırımcıların tamamen% 88'i bir sonraki genin özel sermaye ile bebek patlamalarından daha fazla ilgisi olduğunu söylüyor.
Capgemini, genç yatırımcıların güçlü getirilerin artık sadece hisse senetleri ve tahviller tarafından yönlendirilemeyeceğine ve özel sermaye ve diğer alternatiflerin daha iyi uzun vadeli büyüme sağlayabileceğine inandığını söyledi. Özel sermaye, daha düşük minimum ve üçüncü taraf varlık yöneticileri aracılığıyla daha yaygın hale geliyor.
Genç yatırımcılar daha fazla kripto isterken, Capgemini tarafından ankete katılan servet yöneticilerinin üçte ikisi, kripto da dahil olmak üzere gelişmekte olan varlık sınıfları için yatırım seçeneklerine sahip olmadıklarını söylüyor.
Genç yatırımcıların da portföyleriyle yurtdışına girme olasılığı daha yüksektir. Ankete göre, Millennials ve Gen Zers'ın çoğunluğu “gelişmiş açık deniz yatırımları” istediklerini söylüyor. Singapur, BAE ve Suudi Arabistan dahil olmak üzere dünyadaki yeni servet merkezleri özellikle ilgi çekicidir.
Gelecek nesiller “daha küresel” dedi Ramakrishnan. “Daha fazla seyahat ettiler. Küresel dinamikleri anlıyorlar. Bu, ilgilenmelerini ve bu pazarlarda gördükleri bazı getirileri almalarını sağlıyor.”
3. Dijital hayatı yaşa
Genç yatırımcılar dijital yerlilerdir, ancak servet yönetimi firmaları uyum sağlamada yavaşlar-hala birçok müşteri etkileşimi için yüz yüze toplantılara veya telefon görüşmelerine yaslanmışlardır. Baby Boomers'ın% 78'i video görüşmeleri üzerinden yüz yüze toplantıları tercih ederken, binyıllar portföylerine erişmelerine ve ticaret yapmalarına izin veren mobil uygulamalar istiyor.
Ramakrishnan, “Bu bir 'yılda bir kez yanınızda oturalım ve portföyünüzün nasıl yaptığı konusunda size yol gösterelim' ya da üç ayda bir ya da portföyünüzde yürümek.” Dedi. “Bu aktif bir katılım kanalı ve almaları gereken sarf malzemeleri nuggets ile.”
Y kuşağının üçte ikisi, servet yöneticilerinden gelişmiş dijital teklifler beklediklerini söylüyor. Neredeyse yarısı, tercih ettikleri dijital kanallarda bulunan hizmet eksikliğinden şikayet ediyor.
Rapora göre, kısa “Nuggets” daki yararlı içeriğin yanı sıra, yeni nesil yatırımcılar tüm finansal bilgilerine gerçek zamanlı erişim istiyorlar. Ayrıca Capgemini'ye göre “karar verme ve güvenli işlem yetenekleri için sezgisel araçlar” istiyorlar.
4. Eğitim Yok Etme
Baby Boomers'ın üçte ikisinden fazlası, yeni nesil mirasçıların miraslarını sorumlu bir şekilde yönetmek için finansal eğitim almasını istiyor. Yine de, servet yönetimi firmalarının eğitim programlarının çoğu etkili değildir. Bazıları programların çok kuru olduğunu veya genç yatırımcılarla konuştuğunu veya modası geçmiş hissettiğini söylüyor.
Ramakrishnan, “Sadece faiz oranlarının etkisi ve pazarda neler olduğu hakkında konuşan bu büyük raporları ortaya koymak değil.” Dedi. “İnsanların tüketmesi zor. Basitleştirilmiş bir şey olmalı, insanların alabileceği ve eyleme geçirilebilir bir şey.”
Genzers arasında podcast'leri, blogları ve sosyal medyası ile büyük bir takip inşa eden Ritholtz Varlık Yönetimi CEO'su Josh Brown, genç müşterilerin daha otantik, kişisel iletişim istediklerini söyledi.
“” Yeni nesil, şirketleri değil, insanları takip etti, “dedi Brown.” Bugünün dünyasındaki kazananlar, izleyicilerin harika ürünler ve hizmetlerle ilgilendiği kişilikler ve insanlarla evlenen firmalar. Yıllar önce bunun önce bir fan haline getirdiğini ve bu hayranların potansiyel müşterileriniz haline geldiğini anladık. ”
Serveti doğrudan gelen kutunuza götürün
5. Bir yaşam tarzını yönetmek
Özel yatırım stratejilerinin yanı sıra, genç yatırımcılar servetleriyle ilgili daha geniş bir hizmet yelpazesi arıyorlar. Capgemini'ye göre, mülk ve vergi planlaması hayırseverlik tavsiyesi ile birlikte önemlidir. Ayrıca, lüks seyahat ve ısmarlama deneyimlerden, moda, güzellik, mücevher, şarap ve alkollü içkiler de dahil olmak üzere lüks alımlara tavsiyeye ve içgörülere kadar büyüyen bir konsiyerj hizmetleri listesini istiyorlar.
Gençlerine rağmen, gelecek nesiller de eğitim danışmanlığı (yani kabul) ile birlikte tıbbi bakım ve zindelik konusunda kalite tavsiyesi arıyor. Goldman SachsÖrneğin, tıbbi konsiyerj destek, doktorlarla ev içi istişareler ve eğitim danışmanlığı sunmak için Londra merkezli bir konsiyerj ile ortak olun.
Siber güvenlik tavsiyesi de varlık yönetimi firmaları için hızla büyüyen bir hizmettir.
Ramakrishnan, “Bu, özel olabilecek bir şey elde etme, başka türlü alamayabilecekleri bir yeteneği.” Dedi. “Gelecek nesiller ürün güdümlüden daha fazla deneyime dayalı. Yani bu sadece lüks mal satın almakla ilgili değil; lüks deneyimler, özel deneyimler. Bunlar, zenginlik yönetimi firmalarının bu müşteri arasında sadakat sağlayacak ve artıracak ortaklık türleri.”